It's been a really really messed up week!



Vilken vecka.. Herregud! Inte mycket som gått som jag velat.. Hoppas att det finns en mening med allt som händer och att vissa saker helt enkelt inte ska gå som man tänkt sig..

Veckan började bra.. Jag hittade mitt dröm hus och det såg ut att bli mitt men efter lite omständigheter blev det tyvär inte så..

Veckan fortsatte med två tråkiga besked och sedan i fredags ville inte min bil starta.. Stod dessutom i ett garage i stan.. Det var droppen! Var nästan berädd att sätta min ner och bara skrika/böla ja vad som! Orkade bara inte mer! Hade dessutom jobbat 8a dagar i sträck.. Ja herregud! Efter två timmar i garaget kom min hjälte och räddade mig. Stackars Oliver som jobbat natt och inte sovit kom så fort han kunde och fick igång bilen.

Sedan var det vatten läcka i huset igår och ja.. Mycket mer otur och motgång har jag inte varit med om på länge..

Fick dock ett väldigt possitivt besked men kan inte berätta om det än.. Men snart så...

Nu ska jag mysa lite i soffan med mina vavvor innan jag ska träffa min PT på gymmet!

Hoppas ni haft en bättre vecka än jag!

Ha en mysig söndag!



Nu har bilen nytt batteri och spinner som en katt igen..


Underbara Olli som ställde upp när alla andra var spårlöst borta. En äkta vän!


Här myser vi nu med kaffe och filt.. mys söndag!


Vavvaspår i snön




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0