Lite mer London...




London London.. Denna underbara stad.. Jag och Alex hade underbara dagar där.. Man kan de flesta av gatorna nu och hittar nästan överallt i centrum. Det var dssutom superfint väder och man fick härliga vårkänslor, det var faktiskt första gången vi reste själva.. Har alltid haft sälskap innan så det var skönt att vara ensamma.

Här kommer lite bilder från vår resa:



Jag & min älskade Starbucks mugg... =)


Vi var en hel del i tunnelbanan.. älskar livet där nere..


Alex gillar Tottenham


Pet spa avdelningen på Harrods


Hundkakor på Harrods


Mark & Spencer har sjukt bra lösningar på nyttig snabbmat = Me Lajk!!!


Tror att halva min matbudget peng gick till kaffe.. Det var o London jag "lärde" mig att dricka kaffe och vem kan inte gilla Starbucks?! De är grymma! 


I Spurs shoppen fanns ALLT med deras logga... en hundavdelning med bla denna skål.. Dock hade mina kunnat bada i den.. ;-)


Sådant här underbart väder hade vi varje dag!


Alex inne på Harrods, en sådan köpmansdisk ska vi ha i vårt hus 




Vi på Piccadilly Circus


Mumma


Jag på Tottenham matchen


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0