GRATTIS ÄLSKLING!

 
 
Idag är ingen vanlig dag.. Min älskade Gucci, min första egna hund fyller 7år. Tänk att det var 7år sedan jag såg honom första gången! Min lilla plutt! Älskar honom så fruktandsvärt mycket och hoppas vi får minst lika många år till tillsammans.
 
Nu har vi precis kommit hem från vår  morgon promenad på berget.. 6km blev det idag.. Skönt! Har grym träningsvärk sedan igår då min PT körde sten tufft med mig! Jobbigt men skönt. Nu ska vi röja lite här hemma,, sedan blir det vovve tårta innan jag ska jobba.
 
 
Ha en bra dag!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bina

Grattis till lilla Gucci.
Han & jag delar ju dag =)

2012-07-05 @ 20:34:51
URL: http://binalakritz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0