Min Helg...

 
 
Dagarna bara går och jag har inte haft tid över till att blogga.. Men här kommer ett litet sammandrag från helgen...
 
I Fredags jobbade jag, kom hem och gick PW sedan åkte jag, Alex, Marie och Nicky och spelade minigolf. Alex vann och jag kom tvåa.. Hade en jäkla flyt med spik på 4a hål! Snart ska jag slå Alex.. ha ha.. Efter det stack vi in en sväng till "Solsidan" och snackade lite skit. Träffade en del andra kompisar där inne! Super trevlig kväll!
 
I Lördags tog vi sovmorgon sedan tränade jag innan det var dax att jobba stängning. Var jätte mycket att göra på jobb så kvällen gick snabbt.
 
Idag blev det jobb sedan tog jag pojkarna och mötte upp Sara för långpromenad. Mys!
 
Nu sitter vi i soffan och dricker kaffe.. Ska se slutet av en film sedan nanna..
 
Nu är det bara fyra arbetsdagar kvar sedan ska jag ha SEMESTER!!!! Ska bli såååå skönt!
 
 
 
Hoppas ni haft en bra helg!
 
 
 
Finaste Kungen & Jag på PW
 
Gucci lapar sol
 
Marie spelar gölf
 
Isabell & Linn
 
Sara pallar frukt! =O)
 
Blåste mycket vid havet idag.. Underbart när havet lever!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bina

Heej hur e de ?
Jag mobilbloggar men inte med någon app.
Går in på deras sida som vanligt.
Hittar inte ens deras app, haha.

Kram

2012-07-16 @ 00:18:00
URL: http://binalakritz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0