Vår weekend i Götet!

Jag inne på Fioricci
 
 
I lördags morse åkte jag, Alex, Oliver och Linda till Göteborg. Vi gick i stan och shoppade, åt sushi till lunch, sedan tilllbaka till hotellet där vi bubblade och bastade. Gjorde oss iordning och gick ut och åt. Hittade en jätte mysig restaurang på Avenyn som hade grym mat! Sedan gick vi tillbaka till hotellet där vi hängde i hoellets bar innan läggdax.
 
Igår åt vi härlig frukost och sedan blev det en heldag på Liseberg! Gud vad jag älskar karuseller! Blir som barn på nytt! En super härlig helg men många skratt och härliga minnen.
 
 
Här kommer  bilder från vår tripp.
 
 
 
Lite tokigt att köra där,,
 
NK - Me Lajk!
 
Shoes shoes shoes
 
Killarna var aningen uttråkade av all shopping..
 
Slapp i sängen på hotellet
 
Utsikten från vårt hotell rum.
 
Innan vi stack ut och åt på kvällen
 
Oliver & Linda på kvällen
 
Oll
Linda & Jag på Avenyn
 
Mumma
 
På Bryggeriet
 
Vi på Brygg
 
Göteborgs shopping... Ett nytt shamballa armband med swarovski kristaller
 
Och en ny plånbok
 
Redo för Lisse
 
Tramsar mig..
 
Tidig morgon på hotellet... Underbart att vakna upp på hotell!
 
Linda är liten.. =)
 
Killarna spelade men vann inget..
 
Kaninerna..
 
 
 
 
 Hoppas ni också haft en toppen helg!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0