Fler bilder från London

Innergården innanför den puben vi satt på innan matchen
 

På matchen
 

Förätt på Angus - Octopus
 

Jag tog ceasarsallad till huvudrätt
 

Dessa underbara byggnader
 

Ralph Lauren butiken
 

Guccis butik
 

Alex köpte Barour jacka
 

Vackra Covent Garden bjuder på många härliga butiker och matställen
 

Mååååånga promenader i dessa tunnlar blir det
 

Jag på new bond steet
 

En kaffe på det =)
 

Och Lulles butik
 

Inne på Ralph Lauren, finaste butiken jag vet!
 

Jag inne på Ralph Lauren
 

Gordon Ramsay's restaurang
 

Utanför Marc by Marc Jacobs butik hittade vi detta mysiga fik.
 

Harrods with love!
 

Inne på Harrods finns världens godaste scones. Dessa får man absolut INTE missa när man är här. De med frukt är godast enligt mig!
 

Nybakade kakor för de fyrbenta finns så klar också!
 

Dessa muffins är till hundar
 

Till hundar
 

Nere i saluhallen finns allt ätbart att köpa. Underbar personal!
 

Jag shoppade massor hos Marc, underbara saker i den butiken!
 

Piccadilly Circus
 

På bussen mot flygplatsen
 

Jag avslutade resan med att äta sushi på planet
 
 
 
 
 
 
 
 
TACK ÄLSKLING FÖR EN UNDERBAR HELG!
 
 
 
TACK MAMMA & PAPPA FÖR ATT NI PASSADE POJKARNA!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0