MIN CIB HUND!


 
Men herregud! Ni har ju missat det största som hänt i mitt liv!
 
Jag har inte berättat för er vad jag och Louis gjorde i somras.. Vi tog bilen ner till Bremen för att delta på två dagars Internationell hundutställning.  Vi bodde på ett super lyxigt hotell och njöt av sommaren. Dessutom lyckades vi att vinna över alla vavvorna, BÅDA dagarna!! Kungen gjorde det igen. Nu är han Internationell Champion. Det blir inte större än så! Ni kan ju tänka er att tårarna sprutade på mig när jag insåg att vi vunnit! Vilken resa, får gåshud bara jag tänker på det! Underara Louis! Han är bäst! Min C.I.B hund!
 
Här kommer lite bilder från vår resa:
(tyvärr inte så många bilder från utställningen, jag åkte ner själv med två hundar med Marie (en annan svensk som ställde chihuahua) hjälpte mig och tog några bilder samt passade hundar och packning. Stort Tack till henne!)
 
 
 
 

Man fick läsa sig till sitt resultat på en tavla.
 
 

Moca var också med och även han tog hem rubbet! Vilka hundar vi har!
Tyskarna gillade inte oss.. Undra varför.. =)
 

Chihuahuaringen var fint "pyntad"
 

Kungen med sin fina 1a plats buckla
 

På detta underara hotell bodde vi
 

Fint ska det va! =)
 
Toaletten
 

På kvällen
 

Vila ut oss inför tävlin och myser med os på tv
 
Precis i min stil
 

Dagens his bild
 

Shoppade nya armband
 

Mycket konstig mjölk..
 
 

Panorama fönster runt hela hotellrummet,, Lulle gillar att se ner på andra.. tsss..
 

Älskade Starbucks fanns i närheten,, jag firade vinsten med en venti latté!
 

Beställde en gymme sallad till rummet. Reser man ensm med två hundar får man hålla sig på hotellet, inga problem med tanke på hur det såg ut där!
 

En mycket trött Kung väntar på finalerna
 

Denna "lilla" fondväggen fanns inne på hotellet. Grymt cool!
 

Jag & min Louis på söndagen. Glada med trötta efter ännu en dag med vinst! Milen hem i bilen var inte så långa! Kunde inte sluta le!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0